Torsdags mys!

2011-03-31 @ 17:01:08

Ja idag är det Torsdag då jag och barna alltid myser till det lite extra, dom får vara vaken längre och vi kollar på "sveriges värsta bilförare" och kanske äter nån god efterrätt. 
Jag undrar vad som ska sändas på torsdagarna framöver för ikväll är de nämligen finalen :)
Ikväll är också sista kvällen innan Michelle och Max åker till Johnny (tills på Måndag) å Albin och Maja åker till Jan-Olov.. :(
Ibland saknar jag barna redan innan dom åker, å den här gången gör jag de!  
Jag själv har absolut inga planer för helgen, å med den ultra tunna pluskan den här månaden blir det nog inga planer gjorde heller, så jag lär nog kanske åka till Gärdsta, jag gissar att jag inte kommer kunna hålla mig ;) fredag kväll å lördag morron efter duschen lär jag nog upskatta lugnet å tystnaden (skulle jag tro) men sen på fm lär jag nog klättra på väggarna av tristess. :P Jaja, det återstår att se hur det blir, :) 

Idag har dagen iaf rullat på som vanligt, men vi har inte varit utanför dörren idag pga Albins feber, å jag hoppas verkligen att han inte får lika hög feber ikväll igen.. stackars liten! å stackars mig ;) jag vill inte vara inne å hemma nå mer, jag vill gör nåt!

Näe nu ska vi göra middag.. här serveras det makaroner med bacon och stekt korv..!

                                                            Trevlig kväll!

                                    


 

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Åh! Du borde ju hitta nån att umgås med utan att behöva koncentrera dig på barnen! Do it. Det är du värd.

    Postat av: Joanna

    ska vi hitta på nåt på söndag? innan kidsen kommer hem??

    Kanske bara kan ta en promenad på isen o grilla körv eller nåt? Just you and me? ;)



    Kramar ♥

    Postat av: sara

    Linda från typ låg-/mellanstadiet?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: