Tisdag..

2011-03-29 @ 18:12:32

Här är det fortfarande sjukstuga! Stackars Michelle är fortfarande tussig.. :(
Nu har hennes matlust försvunnit istället och det är inte likt hon!



Idag så har jag iaf hunnit med en hel del medans pojkarna bråk roade sig på dagis några timmar..
4 maskiner tvätt, dammsugning å torkat golven, diskat, vattna blommor, varit till Orrviken (helt i onödan :P) varit ut på Norderön, och så de vanliga såklart.. :)

Nu ska jag stoppa ongan i duschen å sen är de väl mest läggdax för dom å för mig blir de umgänge med mina trogna vänner... Soffan å tv´n, och jag hoppas att jag sen kan lägga mig i sängen och inte behöva ligga längst ut på kanten å bli sparkad på.. konstigt de där, jag har en dubbelsäng, men lik förbannat så får man inte plats när det kommer EN unge smygandes ;)

Men shit.. Jag satt för inte så längesen å sa till Maggan i telefon att jag är TRÖTT på att byta alla dessa nummer 2 blöjor.. tro på fan att BÅDA med blöja här hemma har gjort just nummer 2 *suck*
Aja, bäst å ta tag i de å sen stoppa barna i duschen!



Tack för mig!

Kommentarer
    Postat av: Jennie

    Ja men då stämmer det ju, för här är dom jämna :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: