Strumpor å trots!

2011-03-13 @ 22:37:03

Ja men som sagt va så har ju Max hamnat i jordens trotsperiod nu.. Det är hemskt bitvis!
Jag hoppas det ger sig fort, det är inge roligt att vara osams med dom man älskar som mest :(



Helgen som varit har faktiskt varit mysig.. :)
Igår kom vi på att vi skulle åka in på marknan å kika lite, men Michelle ville inte följa med så hon fick vara hos Berit å leka istället.. Där ville hon ju givetvis sova över.. (men det sluta med att hon sov i Höla) :)
Men jag Max, Albin och Maja åkte iaf in.. Vi åkte därifrån med 16 par strumpor åt barna och 16 par åt Jan-Olov.. varför köpte jag inga till mig själv? Jag behöver ju strumpor.. aja barna fick ju iaf ;)
Sen for vi hem och kika på pippi (det är det som gäller istället för scooby doo nu) sen kom Mattias och Leo på middag.. När dom åkt hem så va det lördags godis och mys framför Pippi! Sen stöp vi i säng, men av nån anledning kunde jag INTE sova inatt så jag la mig på soffan och kolla på tv istället :)

Och idag Söndag började vi dagen med en dusch och sen mös vi med en låång frukost!
Hade planerat en hemma/mys/spel dag, men jag va så jäkla rastlös och barna verkade också va det så vi åkte till Höla å hämtade upp lill gumman sen styrde vi skeppet mot Maggan å Marcus (i Vaplan) å hälsade på.. Å sen hem å fixa ihop nån midda.
Efter middan så spelade vi lite plockepinn (Albin va inte så där super bra på de än) ;) sen tog vi en snabb visit till Sanne, efter att fått ut ungarna till bilen (dom ville inte åka hem när dom ÄNTLIGEN fick åka dit) så åkte vi hem för kvällsfika och sängen!

I veckan är det skola och dagis igen för barna, och jag ska nog ta mig ner på kyrkis med Maja på Tisdag!
Måste även börja planera lite inför Söndag då Max fyller 5 år!
Men jag har så dåligt samvete över barnas sportlov, det blev inte alls som jag ville det skulle va.. jag tänkte vi skulle åka till fjälls, vi skulle umgås, ha det riktigt mysig helt enkelt.. men istället så har det varit magsjuka här heeela lovet :( (de är ju iofs inget jag kan styra över) Jag får hoppas på att jag kan ta igen det på påsklovet :)

Nu ska jag ta med mig datan till sängen och kolla på OneTreeHill sen slå igen mina blå för dagen! :)



Men hon är ju sååå go! :))



Koncenration på hög nivå ;)


Fråga mig inte varför, men Albin har gått runt med mössan på sig hela dagen idag! :)

Näe nu.. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: