Snart helg igen..

2011-03-02 @ 21:57:56

Tiden går ju så sjukt fort.. Det är snart helg igen! :)
Helgen som var va en bra helg (jag har ju en tid här varit lite lätt anti helger) det kanske håller på vänder? :)
Jag lämnade alla 4 barn hos J-O på fredag kväll, åkte sen till morsan en sväng och sen hem å bara slappa på soffan, men eftersom barna skulle komma hem vid halv åtta på morron så la jag mig å sov rätt tidigt.
När barna kommit hem så åkte jag och lämnade pojkarna hos farmor Berit, dom skulle leka med Julia, Moa och Lilly medans jag, Michelle och Maja gjorde stan med Mattias, Emma och Leo.. riktigt mysigt och gjorde lite FYND :)
Söndagen spenderade vi en stund i Sanne, men eftersom Alf-Eriks brorson dog under natten så var inte stämningen direkt på topp(vilket jag sivetvis ABSOLUT förstår) så vi lämnade dom i lugn å ro och åkte hem för att hänga med Joanna och Lowa som kom och hälsade på.. Som sagt.. En bra helg, riktigt bra helg! :)
Sen har veckan rullat på.. idag styrde jag min halv risiga bil mot Vaplan så Maja fick leka lite med en jämnårig.. BARA därför ;)
Imorron blir det tvättstuga igen och så ska jag ge mig på en mindre storstädnig.. Kan man verkligen säga så? ;) så det blir fint ihelgen.. för ihelgen ska jag få vara barnledig, från Fredag kväll till Söndag eftermidda och jag tänker INTE spendera den med att städa och inte heller tänka "jag borde städa" så därför blir det imorron, plus att vi på så vis kan ha våran "mys till sveriges värsta bilförare-kväll" när det är nystädat och fint :)

Näe nu ska jag kolla lite på tv innan jag må lägga mig!


Maja och Eddie käkar majskrokar! :)


Min lilla gofis!


Så här hittade jag Michelle sovandes en kväll.. (ignorera hennes stökiga rum) ;)


På väg hem från dagis idag!


På väg hem från dagis!


Maja och Eddie va inte så där jätte sams om sakerna idag..

Har jag sagt förresten att Maja har lärt sig krypa? :) Idag kröp hon ganska mycket.. men med armbågarna :)

Näe nu ska jag surra med min vän som ringde nu! :)

Kommentarer
    Postat av: stina

    Vad roligt att maja har börjat krypa!!!

    Och michells sovställning... jag hittade Julia i en liknande igår kväll... Fast inte utanför sängen för då hade hon ramlar ner. Men de var en riktig cirkus-ställning ;)

    Det är vekligen sånna kort man kommer skratta åt sen när de är vuxna :D...

    och om dagis... klart du ska me! De är bokat!

    Postat av: Linnéa

    de va så kul att ni hälsade på, synd bara att de va för att Maja skulle leka ;) hurre du, du gör alldeles rätt de där me städningen för på lörda har du ju absolut inte tid me nå sånt! då har du "vuxen" saker för dej :D visst???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: