Sjuk.. Jaha.. nähe!

2011-03-23 @ 19:57:48

Jo men visst, nu har jag blivit förkyld också.. de är allt annat än okej! Vem ska då orka göra allt som måste göras varje dag? Jo jag såklart! ;) men jag vill inte, jag vill bara ligga å vila och så vill jag bara sova å sen vill jag ligga å vila lite till, vilket jag inte kunnat göra på hela dan så ikväll blir de tidig kväll skulle jag tro :)

Idag har vi spelat tonvis med spel och det är ju så roligt eftersom Albin verkligen inte kan eller många gånger ens vill försöka förstå hur man gör, så när det är hans tur att flytta sin gubbe så kommer han på annat å göra med den, tex så ska gubben klättra upp på tärningen eller så ska han leka med gubbarna ;) men men han måste ju också få vara med :)

Mellan matlagning, tvättvikning, dammsugning, duschar, spel, bråk, lek, plockande, mm (vilket tagit fruktansvärt lång tid eftersom orken räcker ca 5 min åt gången) så har jag faktiskt försökt vila, men när jag la mig ner på soffan när jag satt barna framför en film så såg jag att klockan närma sig 14 vilket innebär att jag måste klä på dom små för att hämta Max på dagis MEN som TUR va så kunde Jan-Olov köra hem han idag så jag slapp de, förstå vilken kraftanstängning jag slapp göra på de! :)

Japp, de här inlägget handlade bara om mig å min förkylning (känns som jag låter som en karl) ;)

Nu ska jag göra en lista.. för ovanlighetens skull :)
Kanske till och med blir 4 stycken ;)

                                                        Trevlig kväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: