Onsdag!

2011-03-16 @ 15:28:11

Idag har jag haft en bra dag med Albin och Maja och det har varit riktigt mysigt faktiskt!
Efter att jag lämnat Max på dagis så åkte vi en snabbis till pappan på jobbet och sen åkte vi in till stan och letade nå fleece kläder till Maja, men tydligen ska inte jag hitta 2-delat till Maja i en rimlig prisklass så det vart en fleeceoverall istället... JÄTTE fin! :) Men jag lär nog ganska snart måsta handla nå annat eftersom den bli för varm sen..
Sen va vi på donken och käka lunch och så var jag in på maxi å köpte ett fotoalbum som jag ska göra om när jag får mina pyssel saker som jag beställt :))
Sen for vi ut till Joanna på jobbet och hämtade en micro...Jippi ÄNTLIGEN!!
Och sen hem, bytte blöja på dom små, kramades med Michelle som kom hem från skolan och sen på med kläder igen för att gå ner å hämta Maxen på dagis.. Och nu ska vi snart göra oss redo för att åka till Gärdsta, pojkarna ska klippas och så ska vi käka midda tillsammans! :)

Imorron åker Michelle och Max till Johnny så det blir bara dom små hemma ihelgen.. Saknar DOM redan men jag kommer inte sakna allt bråk, det kan Johnny få lyssna på istället ;)
Och imorron kväll har Berit bjudit ner oss till Kläppe för att käka semlor.. blä säger jag, men åker ner för barnas skull :)
Och ihelgen hoppas jag att vi får sällskap av Nova! (?) För då ska vi göra stan :) Presenter ska inhandlas och sen ska det bakas för på söndag fyller älskade lilla stora Max 5 år! :))

Näe men nu har jag inte tid med det här.. Mot Gärdsta! :)

Ha en fortsatt bra dag, för det tänker vi ha! :)  <3

Kommentarer
    Postat av: Linnéa

    jag vill också ha albumet nu!!!!!!!!!! blir avis ju ;) men vi har ju inte fått pysselsakerna än... vi tänkte åka på maxi idag men Eddie e sjuk:( de e så synd om han.. men kanske blir i måra :) hoppas han iaf e frisk tills på söndag för då kommer vi! :D jaha eftersom du dejtar så kan vi ju ringas i måra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: