Onsdag, lodjur, feber!

2011-03-30 @ 21:31:49

Idag har varit en "händelserik" dag.. Lämnade pojkarna på dagis sen åkte jag å tjejerna till stan för att plocka upp Maggan som varit hos farbror "ryggdoktor" å fått en inte så trevlig diagnos :( och körde hem henne till Trångsviken, sen for vi hem å käkade lunch å bara va ett tag.. Sen va de ju i vanlig ordnig dax å hämta på dagis, men jag kände redan innan vi for att jag ville inte åka hem (är så trött på att bara va hemma) så jag packa in Michelle å Maja i bilen åkte ner på biblioteket för Michelle ville byta sina böcker sen åkte vi till Sanne så barna fick träffa momma lite :)
Där upptäcker jag att Albin fått feber.. igen, när tar eländet slut egentligen!? Michelle har nämligen varit pigg idag å blir mer å mer sig själv, ska jag alltid ha en unge sjuk? det börjar kännas så iaf :(

Nu till de som va rikitgt spännande idag eller coolt kanske, på väg hem från mor så höll vi på krocka med ett LODJUR kanske låter helt sjukt att säga så men jag har aldrig sett ett lodjur så jag vart på nå lustigt vis nöjd men samtidigt livrädd eftersom det var riktigt nära å jag hade bilen full av ungar.. men eftersom allt faktiskt gick bra å de inte hände nåt så kan jag säga att de va "coolt" :))




Ikväll har vi haft besök av Jan-Olov som hjälpte mig fixa med hemtelefon, så nu ÄNTLIGEN kan jag svara i telefon å vara säker på att jag hör vad personen i telefon säger ;)

Näe nu ska jag fortsätta sortera ur Majas kläder som ska skänkas till hennes kusin å resten ska skänkas till röda korset.. :)


Kommentarer
    Postat av: Madde

    Ja alltså. Jag älskar att baka. Men det kan va jättejobbigt med örmuffsAmelia som inte lyssnar på vad jag säger, men samtidigt tycker ju hon också att det är kul. Man får offra sig ibland =)

    Jag ryckte faktiskt upp mig för i början på veckan hade jag bestämt mig för att inte stressa över bakandet utan handla istället.



    Åh, jag förstår vad du sliter med sjukdomarna. Det är ju jättejobbigt. Och man BLIR less på att va hemma. Jag önskar att man kunde få mer besök... Lars kompisar kommer alltid hit, men ingen kommer för min skull.. men man får väll skylla sig själv kanske.

    Haha.. vilken dagbok det här blev då =)



    Hoppas ni blir friska snart!

    Postat av: Madde

    Jo, förresten. Ett baktips. Dom här är lätta att göra och blir jättegoda.

    http://www.ica.se/Recept/kolakakor-599834/

    Postat av: Angelica - Isaacs mamma.

    Åå, jag vill ju också se ett lodjur :)

    Postat av: stina

    häftigt att få se ett lodjur! Man har ju bott i jämtland i hela sitt liv och fortfarande inte sett varken björn eller lodjur ;)

    Men snart så kanske jag lyckas också!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: