Mys..

2011-03-18 @ 19:29:08

Fredag idag å det är ju veckans MYSdag, så jag Albin och Maja ska ha lite mys ikväll till "så ska det låta" som äntligen börjar igen! :)  (Michelle å Max är hos Johnny å myser ihelgen)

Imorse så lämnade jag mina små troll hos Berit i Kläppe så jag kunde åka in till stan å fixa allt inför Max födelsedag, det tog mycket längre tid än vad jag trodde de skulle göra, å tänk då om jag haft med mig barna.. Tusen tack Berit säger jag bara! :)
Gjorde en del fynd även denna gång jag va till stan ;)
På cubus hittade jag super fina jackor till pojkarna, det fanns till Michelle och Maja också, men pluskan tillät inte det idag så dom får vänta till näsa månad.

När vi kom hem så hade Albin fått feber igen (han hade de igår kväll) så han bädda ner sig på golvet och tittade på pippi en stund medan jag å Maja städade micron och vek tvätten.

Efter vi tittat på "så ska det låta" ikväll och barna somnat ska jag slå in Max presenter eller kolla på film, har inte riktigt bestämmt mig än för vilket.. ligga på soffan å faktiskt höra vad dom säger låter ju rätt lockande faktiskt! ;)
Imorron blir det iaf städa för hela slanten, det är så trisst nu för allt grus kommer in och det sprids i hela lägenheten så det känns inte som man gör annat än å dammsuger! :(

Max har beställt 2 special tårtor, en av dom är jag kunnig nog att fixa ;P
men den andra den får Anna-Maria äran att göra, å de är lika kul varje gång för dom blir så sjukt snygg, så där fin att man helst inte vill skära i den :)

Näe nu ska jag mysa lite med mina barn innan dom somnar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: