Lista!

2011-03-23 @ 13:26:34

Född: 1/6- 2004
Var: Östesunds sjukhus
Tid: 00:39
Vikt vid födsel:3730gram
Längd vid födsel:49 cm
Huvudmått vid födsel:35
Namn:Michelle
Andra namn:Eva, Viola
Efternamn:Lundström
Ålder:6 år och 9 månader
Namnbetydelse:
Michelle är ett kvinnonamn med franskt ursprung. Den svenska varianten är Michaela
Namnet Michelle är femininum av Michael som är av hebreiskt ursprung och betyder: (den gudomliga) eller den som är lik gud..
Nyligen lärt sig:Läsa kanske, hon lär sig så mycket hela tiden..
Dagis:Hon började dagis vid 1 och ett halvt, sen hade hon uppehåll ganska länge.
Vikt nu:Ca 24 Kg
Längd nu:Ha! Ja det kan jag inte riktigt svara på, det är så längesen vi kollade de..
Mammagris eller pappagris:Hon är en pappas flicka, men samtidigt vill jag säga båda :)
Favoritlek:Just nu är de kurragömma som gäller, bla:)
Favorit mat: Det är så svårt å säga, för ena dagen kan hon älska en rätt å dan efter gillar hon de inte alls, men blodpudding är väl de jag kan säga att hon alltid gillar!
Favorit leksak:Hon leker sällan med leksaker, jag måste nog säga pass på den!
Favorit tv-program: "fixa rummet" på bolibompa..
Favorit musik: Volbeat
Sover i:Nattlinne
Favorit person förutom mamma:Pappa
Barnvagn:Åker inte de nu längre då ;)
Blöjor:Haha.. Inte de heller :)
Hur många tänder:Alla ;)
Storlek i kläder:122/128
Syskon:Max,Albin och Maja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: