Lista 3!

2011-03-23 @ 20:54:14

Född: 9/1- 2009
Var: Östesunds sjukhus
Tid: 08:16
Vikt vid födsel: 3520 gram 
Längd vid födsel: 51 cm
Huvudmått vid födsel: 35
Namn: Albin
Andra namn: Bo, Werner 
Efternamn: Ottosson
Ålder: 2 år och 3 månader 
Namnbetydelse: Står precis huuur mycket som helst om Albin, men vit,klarhet och strålande, va de jag fick fram..
Nyligen lärt sig: Prata mycket mycket bättre!
Dagis: Började för ca 1 år sen, men hade uppehåll på nån månad..
Vikt nu: Ca 13 kg
Längd nu: Har inte kollat hans längd på länge nu, men sist va han 82,5 å de va Juni förra året.
Mammagris eller pappagris: PAPPA gris utan tvekan!
Favoritlek: Samma som sin bror, allt med motor i..
Favorit mat: Han är så kräsen i maten så det är jätte svårt å säga om det finns nån favorit! :(
Favorit leksak: Samma som bror igen då, men han gillar även Michelles smink grejor ;)
Favorit tv-program: "akkapakka" Vad de nu e.. (nåt på bolibompa är de iaf)
Favorit musik: Pass..
Sover i: En t-shirt eller body!
Favorit person förutom mamma: Pappa såklart!
Barnvagn: Emmaljunga scooter (stavning?)
Blöjor: Libero
Hur många tänder: Vet inte, vill inte väcka han å kolla ;)
Storlek i kläder: 92.. jag har en väldigt liten kille :)
Syskon: Michelle, Max och Maja :)

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    favorit parogram: "I drömmarnas trädgård" är det ;)

    Jo, det har man ju lyssant på x antal gånger nu ;)

    Postat av: stina

    hann såklart inte skriva tt de var jag innan jag tryckte på enter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: