Fredag..

2011-03-11 @ 22:11:39

Jag är banne mig toka trött, så jag har bäddat ner mig i sängen och tänker sova! :)
Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket mer än det vanliga.. spela lite spel å så. När det närmade sig midda så ville barna att vi skulle åka in på max och äta å eftersom barnas sportlov har gått och vi inte har gjort nånting roligt pga magsjukan så tänkte jag.. att det kan vi göra, sagt å gjort, va inte alls speciellt gott ;)
På kvällen så tog jag å städa toan, dammsög och torka golven och ställde sen i ordnig lite fredagsmys åt barna och tittade på film och tv med dom :)
Har även hunnit med att gå igenom datan på bilder som ska framkallas, är uppe i 200 nu och det är många många kvar!
Trodde även att alla "nyfödd" bilder på Albin var borta, men kom på att dom ligger ju på datan som J-O plockat bort :( Så den måste kopplas in så jag kommer åt dom bilderna också.. Jag vill ju framkalla NUU!

Imorron har jag iaf bestämt att nu får det vara nog, imorron är alla friska! Maja har varit en helt annan unge på em idag, mycket mindre "utgifter" bla så jag hoppas det håller på vänder nu! :)
Och så har jag bestämt att Max inte längre är i nån trotsperiod OCH att alla barna är sams.. Ha! Drömma går ju ;)

Och stackars min lilla Albin... IGEN! Idag la han fingrarna på spisen och fick 3 blåsor.. AJ AJ AJ!
Men det där uttrycket "brännt barn luktar illa" Det stämmer.. Fy Fan vad de luktade ;) 

Näe.. jag känner att det här vart ju allt annat än ett "bra" inlägg, hattigt å osammanhängande.. hade tänk lägga in lite bilder men jag är alles för trött så det får bli imorron! :)


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: