:)

2011-03-24 @ 22:53:17

Idag har varit en rätt bra dag TROTS den dåliga början, jag mådde pyton imorse när jag vaknade (vilket jag förstog att jag skulle göra redan igår kväll) så jag frågade J-O då om han kunde komma hit å hämta upp Max å köra han till dagis idag, vilket han kunde, MEN kvart i 9 imorse så ringer han å säger att han inte hinner de iaf, så det va bara till å panik klä på barna som hade sina sovkläder på än å ge sig ut i den förbannade stormen, väl vid bilen höll jag på frysa ihjäl plus att Albin tjorvade, när jag äntligen fått in han också i bilen så skulle jag hoppa in å köra iväg då har min dörr frysit fast *aaarrrg* så jag får be Max ta av sig skorna och hoppa fram för att sen sparka på dörren medans jag slet.. å de funka kanon, sen spänna fast han igen å åka. :)
Sen for jag hem å kände mig MYCKET piggare, så jag satt igång med diverse städning osv, men efter lunch å ytterligare plock osv så kom allt tillbaka å jag kände mig sjukt matt å febrig, så jag la mig på soffan för att vila men insåg att det va dax å väcka upp Albin och Maja för att åka ner på dagis å hämta Max, hade ingen som helst ork med de.. Men som tur va så ringde J-O till Stina å fråga om inte hon kunde köra hem han när hon hämtade sina barn å de kunde hon.. TACK för det, de va guldvärt idag! :)
Senare på eftermiddan var jag piggare igen :) Och kvällen vart räddad när Jan-Olov kom å mös med oss :))
Synd bara att Michelle valde att åka å mysa med Berit istället, men hon e bra go.. hon å Jan-Olov (som körde henne till Kläppe) stannade på affärn ville handla med sig "sveriges-värsta-bilförare-mys" till Berit å när dom handlade de så ville hon att J-O skulle handla till oss här hemma också.. <3

Oj shit vad långt det blev, jag skulle egentligen bara lägga in nå bilder ;)


Kik va liten hon va.. I den åldern (lite yngre) var hon när jag å J-O träffades :)


Å Max.. jordens goaste kille var han då! :)) Han ville kramas han jämt å faktiskt så vart alla som träffade han KÄR! :) Han är fortfarande väldigt go av sig :)


Joanna.. Kolla in Lowa, det känns ju inte ens som det är nå längesen ju! :))

Nu har jag gjort de jag skulle göra å lite till..

                                                        God natt gott folk!

Kommentarer
    Postat av: Linnéa

    Meeeen va små dom va, Max o Michelle :) såå fin så! hade de varit jag som hade haft din morron hade jag nog varit grinig än ;)

    Postat av: Joanna

    Maaan du! Va små dom var.. O vad söta o oskuldsfulla på nåt vis! ;) Men ack va skenet kan bedra.. ;) haha! Gooa ungar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: