En till då...

2011-03-25 @ 08:45:34

Ännu en morron från hell vaknade med huvudvärk IGEN 20 över 6, låg kvar ett tag för barna var nöjd framför tv,n å Maja låg/satt (vad vet jag) i sin säng å va nöjd, men bara nån minut efter så ändrades de, Max å Albin bråkar å slåss som galningar å Maja ropar på sitt språk att hon vill ha sin välling.. jag kliver upp gör i ordning välling å går in på hennes rum, de va bara ta den där j***a flaskan å gå tillbaka till köket med den för att sen gå in å hämta ungen som är TÄCKT av nummer 2, blöjan har "glidit" åt sidan å sen har han lekt (antar jag) med det så det var bajs fan överallt.. in med ungen i duschen å sen ur med sängkläder å skrubba sängen.. Ja men välkommen härliga Fredag, Fan vad less jag blir å det här huvet byter jag bort snart.. jag kan ta vilket som helst.. en gubbes på 60+ de kvittar bara jag slipper ha ont i huvet!
Näe nu ska jag försöka få tag på min mor å kolla om dom är hemma idag så jag kan ut å rasta ongan lite för det här går inte och så ska jag hämta Michelle i Kläppe.. :)
Jo just det.. hon ska på disco ikväll :)) Det slutar 19:45 å hon tyckte hon var stor då för det är ju seeent! :)

Ha en bra dag på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: