En riktig tråk Lördag må jag säga..

2011-03-26 @ 13:51:23

Inte fan är den rolig iaf, har fullt ut piss tråkigt å jag har inte den blekaste aning om vad jag/vi ska hitta på!
Är fruktansvärt raslös å dom jag normalt umgås med dom har fullt upp med att lämna sina barn hos barnvakter mm för att göra sig i ordning för en partykväll :) Kul för dom jäklar så tråkigt för mig ;)
å "guben" han jobbar i vanlig ordning så vi kan inte åka dit å umgås :(
Näe nu ska jag inte gnälla mer i de, kanske FÖRSÖKA hitta på nåt istället :)

Iaf så vart det inge disco för stackars Michelle igår, hon åkte på 39 graders feber å tappa rösten så hon blev hemma (vilket hon inte ville alls) MEN vi va i Sanne hela dan igår å bara umgicks å käka god mat :)
Sen for vi till J-O å hade fredagsmys!
Pojkarna dumpade oss för scooby-doo uppe, dom va så söt dom låg å mös och somnade tillsammans i "våran" säng!
Men Michelle gillade det, för hon fick vara alles själv med mig å J-O (Maja sov) så vi skrattade å hade de bara mysigt till "så ska det låta" :)

Näe nu ska jag prata lite med Michelle!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: