Den här gången åkte jag också dit..

2011-03-06 @ 22:33:21

Den förbannade magsjukan är tillbaka och det va jag som var först ut den här gången!
Mådde så jävulskt kasst i Fredags och jag va helt slut, jag tyckte så synd om mig själv som var tvungen att va sjuk och ha baran samtidigt ;)
Men sen på lördan då åkte Albin på det och idag vart Maja och Jan-Olov klen.. Å fy tusan vad pipig å tussig Maja är idag.. Ja Jan-Olov har också varit rätt pipig ;) Men jag lider så hemskt med lilla Maja hon är verkligen super klen stackars lilla gumman! :(   <3
Nu håller jag så hårt i tummarna det bara går att Michelle och Max får klara sig!

Bortsett  från magsjukan så har jag haft en super mysig slapp helg.. vart inte barnledig iaf, jag tog hand om dom sjuka istället :))

Nu är det sportlov och alla barna är ledig, så jag hoppas dom repar sig så man kan hitta på nåt NÅN dag iaf!

Nu tänker jag nog krypa ner i sängen och försöka återfå lite krafter! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: