7/3-11

2011-03-07 @ 21:26:01

Oj oj oj vilken lugn dag vi haft idag, har inte gjort många knop alls.. bäddat rent i sängarna (va ett måste eftersom Albin kräktes i min säng i natt) små plockat lite och sen for jag till Gärdsta och lämnade Michelle, Albin och Maja hos Jan-Olov medans jag och Max va in på maxi å handla lite, sen va vi och mös lite hos J-O innan vi for hem.. Har bytt så sjukt många blöjor idag så.. ja skapligt less de nu!

Nu har jag kikat på "familjen annorlunda" och nu kikar jag på "en unge i minuten" och sen blir det "ballar av stål"
tv tv tv.. ;)
Sen ska jag krypa ner i sängen med Michelle..

Imorron hoppas jag att mina sjuklingar är friska så vi kanske kan gå ut lite!

Fy vilket tråkigt inlägg de här blev känner jag.. men det händer inte så mycket mer spännande i mitt liv just nu, eller jo det gör de men det tänker jag inte tala om här förns det är alles klart! ;)

Trevlig kväll på er! :)

Kommentarer
    Postat av: p + s

    Fegis du kan väl skvallra lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: