28/3-11

2011-03-28 @ 18:45:49

Idag har vi Måndag heela dagen lång.. å hur har vi spenderat den då, jo men jag har städat å stökat på lite, hann dock inte dammsuga å torka golven, istället har jag varit tvungen att medla mellan pojkarna här hemma.. helt sjukt vad dom slåss (!?) och eftersom jag inte hunnit tagit golven på hela dan så kanske ni kan lista ut hur mycket dom faktiskt slåss?
Aja, nu är de barn tv en liten stund till och sen är även den här dagen slut, jag antar å hoppas att det snart vänder, dom har ju faktiskt varit så snäll å go mot varann å lekt bra en gång i tiden, så förhoppningsvis är det "bara" en period!
Jag får ju så jäkla dåligt samvete.. När pojkarna bråkar, skriker å slåss precis hela tiden så suger de verkligen all energi ur mig plus att Michelle och Maja också har sina "jobbiga" stunder, så blir det ju tungt, en övertrött å slut mamma är en grinig mamma (iaf här hemma) jag vill verkligen inte ha det så, så jag hoppas som sagt att det är en period som snart är över :) Om inte annat så hoppas jag på bättre väder, friska barn å lite tillskott i kassan så vi kan göra nåt roligt! ;)

Imorron då är det dagis som gäller för båda pojkarna, Michelle hon är fortfarande klen, hostar som en galning å har feber igen, så hon blir hemma imorron å mest troligt onsdag också.. Stackars lilla hon, hon vill ju verkligen gå på skolan och tycker det är jätte jobbigt när hon ser och hör alla barna när dom är ute å leker på rasten :(

En liten fundering jag fick förut när jag lyssnade på radion..
-Jag skulle så gärna vilja veta vad folk får för första intryck av mig? Och hur jag är som person.. i andras ögon?Skulle va lite roligt å veta faktiskt.. :)

Näe nu ska jag mysa lite med barna innan dom ska sova! :)


Cool Max, som vissa alltid kallar han..


En gammal bild på Michelle, tycker hon är så fin på det här kortet! :)
(givetvis är hon ju alltid fin, men lite extra go här)


En lika gammal bild på lilla Albin :)


En "ny" bild på Maja! :)

Nu gos! :)
Sen massa bra tv ikväll..
                                       Trevlig kväll på er!

Kommentarer
    Postat av: Jennie

    Heej Linda! Det är Blixten McQueen här, såg din kommentar nu först ;) ha ha.

    Jo hon va plutteliten när hon kom (liten för tiden också), och jag blev igångsatt pga av att jag fick havandeskapsförgiftning. Och dom sista dagarna skenade blodtrycket och äggvitan iväg rejält och jag började få ruskig huvudvärk, så de va därför dom tyckte de va bäst å få ut jänta.

    Klart man får fråga, och i bästa fall får man ju ett svar! ;)

    Trevlig kväll!

    Postat av: Jennie

    Om du ska dit/vill åka på Djungelhuset nån helg kan du ju alltid hojta till om du känner för det, Jonna & Lemmy tjatar om å få träffa Max & Michelle igen, men responsen var lite dålig från Johnny hälsar Magnus.. :)

    Postat av: Jennie

    Ja jag hade helt missat det, tokigt de kan ibland!

    Jasså, vilken tur de vände för dig, det är inget man vill ha kan jag lova :)

    Jo de är samma här, vi ha lovat vi ska åka dit nånting men de är ju som tråkigt å sitta där själv å uggla ;)

    Ja det kändes som den vart lite roligare nu iallafall, men du ska inte tro att jag kan sånt här för de! De är en färdig design som jag bara ha kopiera å klistrat in, nog avancerat för mig ;)

    Postat av: Jennie

    Nej jag mena det :) Det låter som en bra plan! Dom är här varannan helg jämna veckor iaf. Fast jag kom på att det kanske är då Johnny har dom också? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: