10/3-11

2011-03-10 @ 20:11:34

Har inte uppdaterat på några dagar nu, men det är för jag haft nåt mycke roligare för mig *IRONI på hög nivå*
Jag har torkat bajs.. TONVIS med bajs dessutom! Majas lilla mage blir inge bättre :(
BVC människan ska ringa upp mig imorron igen och kolla hur det står till, hon tycker inte att det ska fortsätta så här, det har ju ändå gått 6 dagar idag och det har inte blivit bättre, enligt deras normer eller vad det nu va så ska det börja vända efter ett par sygn eller så.. :/

Vi har iaf spenderat 2 dagar i Gärdsta :) Barna har verkligen varit nöjd över det.. ja vi vuxna också såklart ;)
Men nu är vi hemma igen och tvättar å städar!

Kvällen den har inte varit bra för fem öre, Max och Albin har gått mig på nerverna och inte alls lyssnat på vad jag säger, vilket gav mig en jävulsk huvudvärk.. MEN det är nog inget för huvudvärken lilla älskade Albin fick ikväll, han å Max busade å stojjade vidare och vips så snubblar han och slår sig i pannan (vart inget, men jag visste de skulle komma de brukar nämligen det när dom sätter igång på kvällarna) men sen så ställer sig pojkarna i soffan och Albin går/springer baklänges i 2-sits soffan, jag ser vad som komma skall men hinner inte dit å Albin far baklänges ner i golvet och slår bakhuvudet och piper till lite och små gnäller lite bara, bara det gjorde mig nervös(i det läget är de bättre om man hör ett gaaall skrik) men det värsta vart nog när han börjar tok kräkas ganska direkt!
Jag ringer i PANIK till J-O så han kom på 5 röda, så jag skynda mig att ringa 1177 men där va de 53.. FETIOTRE jävla minuters kö.. Så jag ringde helt enkelt 112 eftersom Albin kröp ihop å ville sova, bad om ursäkt för jag ringde dit, men med tanke på vad som hänt tyckte hon att jag gjorde alles rätt, dom ville skicka en ambulans till oss, (ville inte jag, jag åker hellre in själv med han) men allt eftersom vi pratade så piggna han i, så jag pratade med en sköterska, som sa att han mest troligt fått hjärnskakning, men han kunde lika gärna vara hemma, jag skulle hålla koll så han går att väcka när han sover, kolla så han är lika stark i armar och ben och hålla koll på ögona, skulle de bli sämre igen så skulle vi ringa ambulans direkt!
Men det har varit full fart på han, och nu sover han på min arm.. och han SKA sova hos mig inatt!


Nu ska jag kika på "sveriges värsta bilförare"

Albin! <3


Michan! <3



Max <3


Mina stora troll tar ett kvällsdopp! :)


Maja <3


Se så tussig min lilla tjej är (ignorera blåbärspurén ;)


Slänger in nån bild från förra helgen.. Maja va nog den ända på sjön som inte frös ;)


Albin däremot frös som en gnu så vi for hem! :)


Å Max han busade på med alla barna trots kylan TILLS han fick en "snöboll" på ögat (isboll enligt mig) då gav han och J-O också upp å for hem till oss istället, Michelle va glad att hon va hos pappa så hon slapp frysa ;)


Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: