Vila

2011-01-13 @ 10:05:28

Ja det blir vila.. Nu busar jag lite med Maja tills hon ska sova, sen blir de banne mig en power nap innan lunch och BVC :)

Min lilla bebis börjar fasiken på är stor.. och hon är en sån go och glad tjej nästan hela tiden! Visst tusan har hon sina stunder då hon piper, men det är nu för tiden mest om hon är trött, hungrig eller har gjort nr 2.
De räcker med att man tittar på henne så lyser hon upp rummet med sitt fiiina leende.. hon är jordens charmtroll har vi fått höra hur många gånger som helst nu och dom har rätt!  ♥

Alla mina barn är de finaste jag vet å det jag älskar som mest, det finns INGET som väger så tungt som Michelle, Max, Albin och Maja! ♥

Näe lek å vila va de ja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: