Varför öppna munnen!?

2011-01-26 @ 21:50:13

Nu har det ju brytit ut.. jävla förkylning! Men men så är det :)

Ikväll va det lite halv tjorvigt att få barna i säng.. Max kom upp och var ledsen för han saknar Jan-Olov, lite prat med han så somnade han ganska på en gång, Michelle å Albin.. ja dom bara vägra ligga i sängen! Så jag har nyss fått dom att somna!
Maja va duktig och somnade på en gång själv iaf :)

Idag har jag fixat lite inne på mitt sovrum, jag skulle inte det eftersom det fortfarande inte är alles klart med tapetseringen, men jag kände att jag MÅSTE, jag kan absolut inte sova där inne när det inte är några gardiner i fönstret, så jag satt upp det ställde dit en blomma och bäddade rent med alles NYA fina sängkläder, i mörkret ser det rätt bra ut faktiskt ;)
Men i ljuset ser de inge alls bra ut.. mörbrun fondvägg med ljusbruna väggar runtom jättefint och precis som jag vill ha det MEN runt fönstret och en liten bit till är det fortfarande ljusblått och skitigt! Men förhoppningsvis kommer tapeten imorron så då ska jag slänga upp det till helgen.. :)
Sen ska jag få hit Anders med en slagborr så jag får upp mina lack hyllor på väggen och gardinstången till tv-rummet, så är det mest klart överallt förutom på Michelles rum.. stackarn har fortfarande alla sina saker på golvet. :(
Jan-Olov höll på sa att han skulle köra hit hyllan.. men NÄR det är fråga?

När nu ska  jag slänga mig i duschen och fortsätta mysa framför tvn med tändaljus överallt! :)

Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: