Vad händer?

2011-01-06 @ 11:29:20

Har så sjukt ont i huvet.. har somnat med huvudvärk och vaknat med huvudvärk i flera dagar nu, men idag känns det ännu värre, blir bitvis alles "vinglig" och trött riktigt TRÖTT, spelar ingen roll om jag får möjlighet att vila så blir jag inge piggare, och värken upphör aldrig, hade jätte svårt att somna igår för de gjorde så ont.
Och pga de så kommer jag inte göra mycket alls idag.

Igår började jag iaf ta bort julen, men tiden och orken räckte inte till så jag vart inte alles klar, men det är på god väg :)

Jag är förövrigt fortfarande sjukt glad för beskedet igår! :))



Kommentarer
    Postat av: Joanna

    ja men lilla gumman.. jag tycker inte alls att det är konstigt.. spänning och stress!? jag vet inte en enda människa mer än dej,som faktiskt klarar av och orkar med hela din situation.. så jag förstår att du är trött,sliten o har en jävla huvudvärk! Vet dock inte vad jag ska göra åt den.. Skicka hit nå kids?



    O angående idioten i nästa inlägg,så kan jag inte annat än o hålla med! Fy fan!



    Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: