Typiskt!

2011-01-13 @ 07:45:32

Idag MÅSTE jag verkligen bli klar med allt inför tapetseringen eftersom grejorna kommer imorron (HOPPAS JAG)
MEN jag själv, Albin och Maja har gett mig en mycket sömnlös natt inatt så jag är så sjuk sjukt sjukt trött, så helst av allt vill jag hem direkt efter lämning på dagis idag och VILA, och det skulle jag kunna men då måste jag dit efter jag hämtat på dagis och ha med mig barna dit när jag håller på..
 
Just nu önskar jag att allt va klart så de är flytten jag ska göra ihelgen inte de här, men jag har iaf tänkt om, planen va att.. köket, hallen, tv-rummet, och 4 sovrum skulle göras nu MEN eftersom Albin å Max rum är så pass fräsch nu så tar jag dom senare å lika med hallen. Jag hoppas att min bror (helst alla) kan komma å hjälpa mig och Cimona så det blir klart ihelgen :)
Malin.. jag hoppas du jobbar på Staffan? ;)


Nog babblat om de där.. Nu har jag iaf skickat Michelle på skolan så jag ska gå upp å väcka Max och Maja som sover än!
Senare idag ska jag på BVC med Maja!

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    Vila Linda, vila.. Det är viktigare än all tapetsering i världen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: