TV..!!

2011-01-24 @ 20:16:09

Nu har jag fått till tvn här hemma, det va tydligen en kabel som fattades, och som tur var så hade hyresvärden en sån i bilen, så nu kan jag njuta framför tvn på kvällarna igen ;)
Men ikväll blir det bara en timmes paus (nu när det är "familjen annorlunda") sen ska jag fixa lite mer med tvätten och försöka packa upp lite mer :)
Nu har jag iaf äntligen bestämt mig för hur jag ska ha det i tv-rummet, är ganska nöjd, men jag saknar nånstans att ha alla mina ljus å små plock och jag SAKNAR tv bänken som vi hade i huset :( saknar ju givetvis bra mycket mer där, saknar nog till och med både katten å karln ;)

Idag la jag Maja ute i vagnen och hon sov å sov 3 1/2 timme blev det :) Så när hon sovit färdigt så fick Albin också lägga sig ute ett tag, men han sov som en tok han också, jag väckte han efter ca 2 timmar för vi skulle på affärn, men han somnade om igen medans jag satt han i bilen sen sov han tills vi va hemma igen, :)
Jag hade räknat med hans sällskap ikväll eftersom han normalt inte kan sova så sent på dan och sen somna i tid på kvällen, men när jag la Michelle, Max och Maja så la han sig i sin säng å ropa efter välling och SOMNADE när han fick den..
Han är inte alls pigg lill gubben :(

Näe nu ska jag kolla på det här och sen pyssla på lite :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: