Tapetsering!

2011-01-16 @ 18:25:03

Ja men hör å häpna, jag är snart klar.. Har en liten bit kvar på mitt rum,
Jag och Cimona började i Fredags kväll och höll på till strax efter 12 och vart klar med köket och en liten bit i tv rummet, Lördan började vi vid 13 och körde på till 18 och sen for Cimona så då vart jag själv och då tar de ju sån tiid, men jag höll inte på så länge iaf, man måste ju ät också ;)
Idag åkte jag dit igen vid 9 och jag höll på DÖÖ när jag kommer dit och ser att Michelles rum ser för jävligt ut, alla lim fläckar vid skarvarna (som vi har torkat noga) syns precis huuur väl som helst, de ser förjävligt ut å jag vet inte hur jag ska få bort de :(
Och nu är de som sagt bara en liten bit kvar på mitt rum MEN tapeten kommer inte räcka, så jag måste beställa en till rulle imorron som inte kommer förns på ondag eller torsdag.. Men men!

Nu ska jag säga hej till mina kära barn som kommer hem :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: