Stora!

2011-01-11 @ 15:23:14

Shit vad fort det går med barn och deras utveckling.. helt sjukt är det ju!
Maja hon tar sig fram jätte bra i gåstolen och lägger jag ner henne på golvet så tar hon sig fram relativt fort på så vis också (hon rullar fram) :)
Och Albin har blivit jätte duktig på att prata, precis som med Max så stog det helt stilla och sen över en natt (kändes de som iaf) så bara kunde han prata :)
Max han.. ja börjar ju verkligen på är en pojke, låter högt å leker mer "hårdare" lekar och Michelle hon är ju så fjortis (redan!!) så man kan ju inte göra annat än å skratta, idag sa jag att jag såg när hon va ute å lekte på skolan med Hjalmar (hennes pojkvän) då sa hon bara.. "Men mamma kan du sluta retas hela tiden, han är faktiskt min pojkvän" Haha!!
Ibland blir jag alles matt av att tänka på hur stora min små faktiskt börjar på bli!  :(

Näe nu ska jag ta tag i röran här hemma innan jag får blödande magsår!

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    Näej, du ska strunta i röran där har jag ju sagt!



    Åååjust Sickan,fan vilken bra idè.. du är ju grym du! ♥

    Postat av: Joanna

    jaa, kolla det! jag är villig o prova allt! Precis Allt! ♥

    Postat av: Madde

    Tack för tipset! Jag tänkte att dom borde ha. Var in på hemsidan, men där fanns det inget. När det blir aktuellt får jag ta en sväng in på stan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: