Söndag!

2011-01-30 @ 22:39:08

Ja för er som inte vet det så kan jag upplysa er om att det är Söndag idag ;)
Och hur har vi förgyllt denna söndag då.. Jo vi klev upp ganska sent eftersom vi la oss sent igår kväll, vilket märks så tydligt på mina barns humör, Max och Albin har bråkat å tjaffsat mest hela dan och det började redan imorse :(
Sen for vi till Sanne för att hämta Michelle som spenderade natten där, vi hann inte va där så länge så ringer Maggan och säger att hon å Marcus ska komma och hälsa på (Jippi!)  så vi åkte hem och umgicks med dom :))
Och efter middan kom J-O hit och hälsade på, han hade med sig en DVD- spelare och 2 filmer till barna.. dom har verkligen tjatat efter scooby-doo, så de va riktigt uppskattat! :)

Nu har jag/vi äntligen hittat en lösning på hur vi ska ha barna, bara hoppas på att dagis går med på det också och det får jag veta imorron nångång :)

Bilder.. Jag hade faktiskt tänkt bli bättre på det här med bilder, men just nu orkar jag inte.. det tar ju sån jävla tid att ladda upp EN bild bara och sen har jag fortfarande inget minneskort till min kamera så för tillfället knäpps det inte så mycket kort, bara med telefon och jag har ingen kabel att tömma den med här :(

Nu ska jag hinka i mig lite mer vatten sen hoppa ner i säng!

Imorron då drar det igång på riktigt.. Linnéa du måste påminna mig om de, för i veckan här sket de sig bra nog ;)


Natt natt!

Kommentarer
    Postat av: Malin

    Haha, det är samma här, blir aldrig några bilder upplagda, det tar som sagt sån jävla tid och ladda upp bilder, men jag ska bli bättre på det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: