Nästan kul..

2011-01-14 @ 08:44:49

Igår va jag ju helt dööö, så jag va hemma och vila istället för slipa när barna va på skola och dagis.
Jag hämtade upp barna när dom slutat och for till lägenheten för att få nåt gjort, MEN jag tänkte inte riktigt till innan eller jag tänkte inte alls skulle jag vilja påstå.. jag glömde ta med mellis till barna vilket ganska snart visade sig på deras super härliga humör, plus att jag insåg att de kommer ta 100 skit år att slipa allt de där för hand så vi packade ihop och for hem istället.. så de vart inget gjort då heller!
Men sen pratade jag med en vän som gav mig idén att använda slipmaskin istället för bara "papper" det måste ju givetvis provas, så när J-O kommit hem från jobbet letade jag reda på saker jag behövde och åkte dit och slipade, och nu när man använde maskinen gick de ju riktigt riktigt bra, de va ju nästan kul ;) Men vid halv tio kändes det som läge för att ge upp, tror inte grannarna var så nöjd på mig, de lät ganska ordentligt!

Nu sitter jag här och myser lite med pojkarna (Michelle sover hos Berit och Maja somnade om tidigare imorse och sover än) sen blir det frukost och dit igen för att slipa det sista för ikväll så kör jag och Cimona igång med tapetseringen! (tapeterna kom igår redan) Håll tummarna ;)

Iaf så va jag på BVC igår med Maja, både jag och sköterskan vart rätt paff när vi såg vad vågen visade eftersom Maja total vägrar fast föda OM de inte är majskrokar ;)
Hon väger nu (6 1/2 månad) 8670g och 64cm lång vilket är 3 cm och ett kilo upp på 1 månad.. :)

Nu ska jag ställa iordning frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: