Men så härligt!

2011-01-11 @ 12:19:07

De känns så skönt att jag äntligen fått nycklarna till lägenheten :)
Idag var jag och beställde tapeter till ALLA rum, så jäkla skönt!! eller nästan alla rum inte till Majas rum, de tänkte jag vänta med tills de är dax för henne att sova där, hon får fortsätta att sova hos mamma ett tag till :)
Nu håller jag tummarna för att dom hinner komma innan helgen, han sa att med lite tur så ska dom hinna komma tills på fredag eftermiddag.. Så som sagt, håller tummarna och hoppas att jag har turen med mig!

Idag är barna på skola och dagis igen, det känns faktiskt riktigt skönt att slippa höra alla härliga syskon bråk ;)

Imorse efter jag vinkat av Michelle så var de dax att väcka Max, Albin och Maja som låg å sov så gott så, så jag började med Albin, efter jag provat väckt han men inte fått nån respons så sa jag att han skulle kliva upp och äta frukost och sen åka på dagis.. då svara han direkt "Bitta" (Britta, hans bästa kompis på dagis) "Matt" (Max) och "Abben" dom tre skulle tydligen leka idag på dagis :)


Igår var jag och Mattias in till stan och hämtade en barn säng som jag hittat på blocket GRATIS va den och den såg huuur fin ut som helst! Sen var jag till morsan och hämtade Köksbordet, stolarna och sängen, fick även med mig en stol till Michelles skrivbord och så fick jag tre stycken STORA blommor (plast) som jag velat stulit av henne länge nu, allt de också GRATIS! De gillas riktigt riktigt mycke :))

Näe nu ska jag lägga mig på soffan å glo på tv medans Maja sover och bara njuta av lugnet!

Ikväll kanske det blir en tur till lägenheten för att börja riva lite tapet, om det är nån som är sugen på att hjälpa till så är de bara att hojta ;)

:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: