Men nu jäklar..

2011-01-05 @ 16:50:34

..Tror jag de börjar på händer grejjer här! På måndag får jag mest troligt börja flytta in i min lägenhet! :)
(Eller tapetsera, om de behövs)Känns fruktansvärt skönt faktiskt, vi är inte osams just nu och jag vill inte att vi ska bli de heller, så jag har verkligen väntat på de här.
Jag får redan nu om jag vill köra saker till förrådet, MEN de behöver jag ju inte såklart eftersom jag inte har nåt att ställa där :/
Men nu kom jag ju till frågan om pengar igen.. hur jag ska finansiera detta den första månaden? Jag har ju jätte mycket som måste handlas, (och som vanligt räkningar att betala PLUS hyran såklart) men tack vare min kära mor så är ju en sak av allt de stora ur världen å de är nämligen köksbord å stolar TACK för de! :)
Sen blir det en tur ner på IKEA för att handla sängar, resten får jag väl.. ja fixa senare :( Men jag hatar tanken på de, jag vill ha allt grett på en gång! Små plock, mattor ALLT! ;)

Jaja, nu må jag ställa i ordning nån midda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: