Lördag-Flytt!

2011-01-22 @ 11:40:23

Idag blir det en tur in till stan, måste köpa lite små saker och mat!
Efter stadsturen ska Jan-olovs jobbar kompis komma hit och hjälpa till att flytta sofforna, sängen och tvn,
tror vi kommer sova där i natt :/ Hur ska det gå? Jag hoppas det går bra, får se till att göra det roligt och riktigt mysigt för barna! :)
Har egentligen en hel del kvar att packa också, sånt som jag inte kunnat packa än, så det står också på "att-göra-listan"

Maja har blivit super snorig och febrig, de kom HELT plötsligt igår kväll :(
Och jag har verkligen inte tid med det nu, hon vill ju givetvis bäras på hela tiden och är jätte täppt i näsan.. Dålig tajming av lillfisen må jag säga ;)
Men jobbigast är de ju givetvis för Maja!

Pojkarna här i huset har kommit in i sin bråk period igen.. dom kan verkligen inte vara sams och det är skit jobbigt!!

Näe nu längtar jag tills jag är klar med lägenheten så det kan återgå till normal vardag igen, nu har det varit allt annat än de för barna! :(

Nu tror jag att det är läge å fixa iordning barna för stadsturen och köra ner Maja till Kläppe!

Får se hur länge det dröjer innan de uppdateras igen, beror lite på internet i lägenheten!

Ha en trevlig Lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: