Lista!

2011-01-03 @ 22:21:49

Du måste svara på alla frågor!

Dig:

1.Hur lång är du? 
164cm
2.Vad vill du bli när du blir stor? Har faktiskt inte riktigt kommit fram till de än *skäms*  
3.Vad pluggar du? Inget, inte riktigt min grej ;)
4.Har du långt hår? Nja, inte om man jämför med tidigare, vilket jag börjar sakna..
5.Vilken hårfärg har du? Brun/violet
6.Sminkar du dig? Japp, men oftast inte till vardags..
7.Har du haft sex senaste månaden? Japp ;)
8.Vad har du för färg på underkläderna just nu? Svart/lila
9.Har du kysst nån idag? Alla mina goa ungar! :)

Familj:

1.Bor dina föräldrar ihop?
Nope..
2.Vem är bäst, mamma eller pappa? Pappa.. näe Mamma.. näe.. äh dom e lika bra på olika sätt! Dom finns där för mig å de är ju de viktigaste!
3.Hur många syskon har du? 4 bröder och 1 syster (5 "plast" också)
4.Vad är de senaste du sa till din mamma? Nu vill jag inte prata nå mer med dig ;) (hon kolla på nå skit på tvn som jag tyckte va så där)
5.Hur många ställen har du bott på? Orkar helt ärligt inte räkna alla..
6.Vem i din familj stör du dig på mest? Alla på olika sätt skulle jag tro :)
7.Vilken familjemedlem ä snällast? OJ! Vilken svår fråga.. Alla ;)
8.När hittade du senast på något med ett syskon? Julafton tror jag nog..

Kompisar:

1.När va du senast med en kompis?
Den 28:e December.. Cimona som fyllde 25! :)
2.Vem sov du hos senast av dina kompisar? Shit de e ju skit länge sen, men jag antar de va Linnéa då.. (efter nån utgång)
3.Har du kysst en kompis? Näe, de tror jag inte, inge ag kommer ihåg då iaf!
4.Har du varit tillsammans med nån som du nu är kompis med? Näe, vi är inte direkt kompisar längre, men vi va :)
5.Vem har du varit kompis med längst? Oj, ja Minna men hon umgås jag inte längre me, men av dom jag umgås med så är de nog Maggan..
6.Vem känner dig bäst? Skulle tippa på.. Malin, Linnéa och Joanna!
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja absolut! Jag kan ju inte låta stackarn gå runt i stygga kläder ;P
8.Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Näe skulle jag känna så är de inte nån vidare vän!

Vågar du?

1.Skrika åt dina föräldrar? Ja klart jag gör, men jag behöver inte skrika på mina föräldrar :)
2.Klä dig annorlunda? Yes, va på dagis å lämna barna i pyjamas för inte så länge sen ;)
3.Vara dig själv? De tycker jag att jag är..
4.Visa dig i bikini/badbyxor? Vågar.. ja de gör jag, men för att skona omgivningen gör jag de inte ;)
5.Fisa inför din pojk/flickvän? Ja de tror jag, men gör inte de!
6.Pierca dig? Japp, har haft piercing.
7.Ha sex på offentlig plats? Nja de vette tusan, kan bli dyrt ;)
8.Vara omogen? Jajje.. Är nog de rätt ofta..
9.Äta småkryp? Nej fy fan så äckligt..

Diverse:

1.När tuggade du tuggummi senast?
Idag å gott va de ;)
2.När var du på semester senast? I sommras (Rättvik)
3.Vilken färg är det på din tandborste? En som är grå å blå och en som är rosa å vit..
4.Är ditt hår tråkigt? Ja, jag orkar inte bry mig om håret just nu :(
5.Vem såg dig naken senast? Albin när han höll mig sällskap i duschen..
6.Hur ofta duschar du? Oftast varje dag, annars varannan.
7.När ska du gå å lägga dig ikväll? Nu ;)

Go natt! :)

Kommentarer
    Postat av: Jennie

    Ja, gör det, perfekt tidsfördriv dom där listorna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: