Japp de sitter i än..

2011-01-01 @ 11:46:44

Bitter.. jag är fortfarande bitter faktiskt.. Kan helt ärligt säga att den här jul/nyårs helgen har varit den värsta jag nånsin varit med om, absolut nada julstämmning har jag haft i år å nyårsafton va bara deprimerande! Men som alltid är de underbart att se barna glad å nöjd, så de lyfter mina dagar! :)
Jag stängde helt av ljudet efter att J-O ringde på tolvslaget igår och höll om Albin som låg brevid mig och tittade på en film och somna, borde vara pigg idag men icke.. har drömt så mycke sjukt inatt så de är jag inte, dock på aningen bättre humör iaf ;)

De blir inge bröllop för mig å barna iaf idag..
Grattis Björn och Maria, hoppas dagen blir fin! :)


Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: