Ja jag fortsätter..

2011-01-04 @ 22:07:56

Eftersom de gnälls så mycket i den här bloggen kan jag lika gärna fortsätta..
Just nu har jag alla 4 barn vaken å de är INTE okej, men nu fick jag så jäkla ont i ryggen också och vill bara hoppa in i duschen för att sen lägga mig till rätta i sängen, å tro att J-O kunde fli sig hem lite fortare är ju tydligen bara att glömma!
Jaja, har iaf haft en väldigt bra dag hos Malin och Nova idag, där bjöds de på midda och fick även me mig 2 dunkar sköljmedel och en stor hink tvättmedel med mig hem.. de tackar å bockar jag för, hon e bra snäll den där Malin! :)

Imorron tror jag att barna ska få baka lite negerbollar medans jag städar bort julen.. ÄNTLIGEN! Granen den har jag kastat ut för bra länge sen, så nu ryker resten!
Och sen är de väl kanske läge att baka lite inför Söndag då våran lilla Albin blir TVÅ år..! :)

Näe nu ska jag ta ett kraft tag å försöka få barna i säng..

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    Det är fan SINNESSJUKT LINDA! Två år? Va hände liksom?

    Postat av: Malin

    Ja du Linda, den där Malin verkar va en trevlig liten prick ;) haha...



    Tack för idag, riktigt kul att ni tittade förbi.

    Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: