Har ju helt glömt..

2011-01-02 @ 12:01:42

Ja jag har ju helt glömt bort mina 30 rubriker som jag skulle göra ;)
Kanske skulle ha lagt in en sen..
Nu tänkte jag skriva lite om min goa lilla Albins små bus han har för sig på dagarna..

I Torsdags va de ju pärlorna, de skrev jag ju om.. Men de va bara här hemma de, när vi va i Stavre så ville han va snäll å hjälpa dom med tvätten.. sagt o gjort! Han stog å öste skopa efter skopa med tvättmedel ner i deras tvättkorg så den va FULL med tvättmedel.  :(

Hade han för sig nå tok i Fredags tro.. ja han klättra upp på spisen å gjorde en soppa av en hel del (läs skit mycke) kryddor!  (spisen va givetivis avstängd)

Och igår, då sprang jag på toa och sen satt igång en tvätt, då hade han klättrat upp på spisen igen och hällt ut en hel flaska soja och en jävla massa kryddor i kastrullen med makaroner som stog där, men missat kastrullen ganska mycket.. fy fan va soja de va överallt.. de tog mig 25 min att städa upp bara sojan! :(
Idag har de inte hunnits med nå bus, å jag hoppas de inte blir nåt heller..

Men nu hör jag att han har nå bus för sig så de e bäst jag stänger av datan en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: