Här bara ramlar de in inlägg ikväll..

2011-01-25 @ 22:47:42

Men det här är iaf bara en lista som jag tydligen ska göra!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4, vad står det där? Har ingen alls i närheten

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Snusdosan ;)

3. Vad var det senaste du såg på tv? Solsidan ("repris")

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 23:00 (22:39, var den)

5. Bortsett från datan, vad hör du? En hostandes/hostandes Albin :(

6. När var du senast utomhus, och vad gjorde du då? Idag, gick till och från bilen några gånger ;)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Fejjan och min egen blogg..

8. Vad har du på dig? Tröja, byxa borde va nyduschad vid det här laget och ha sov tröjan på..

9. Drömde du något i natt isåfall vad? Näe..

10. När skrattade du senast? Idag.. :))

11. Vad finns på väggarna i rummet du är i nu? EN ljusstake :( har inte fått upp nå mer efter flytten..

12. Har du sett något konstigt på sistone? Ja idag när jag skulle byta gardinstångs fäste på Max rum.. dom som bodde här innan har använt nå lustigt att skruva fast det med, så jag höll på få nå fel innan jag va klar.. men de gick! :) 

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Skit tråkig och helt meningslös, men bra tidsfördriv å sömnmedel ;)
 
14. Vilken var den senaste film du såg? "Bröderna Karlsson" Riktigt bra! :)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Jag skulle bygga mig ett dröm hus och köpen en bil..
 
16. Tycker du om att dansa? När fy tusan.. men de kan bero på att jag har taktkänsla som en död gädda!

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp flicka? Jag har ju 2 av varje å dom alla har fått namn jag vill dom ska ha.. så Michelle, Max, Albin och Maja! <3

18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Nej! Även om de kan gnällas på kall, isig, blåsig vinter och regniga sommrar så vill ja ha alla årstider :)

Näe nu stänger jag av den här och kryper ner i sängen med en tussig Albin istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: