Gärdsta!

2011-01-29 @ 16:07:38

Inatt har vi sovit i Gärdsta, kändes konstigt på nåt vis att va på  besök "hemma" men  det va trevligt iaf.. åkte dit för att packa lite mer saker, men barna vart så trött så vi bestämde oss för att vi sover över och kollar på film tillsammans, så vi la barna sen myste vi ner oss i soffan och kollade på en skit dålig film sov vi båda somna ifrån ;)
Sen imorse när han åkte på jobbet klev vi också upp och åkte hem med sakerna och åt frukost.

Igår va morsan och Alf-Erik här å kikade in vårat nya hem och lämnade lite saker och lovade då att Michelle skulle få komma dit och sova över idag, så efter frukost och dusch så hoppa vi in i bilen och åkte till Sanne och där var även Micke och Emma, Mattias och Leo, Va ett tag sen jag träffade dom nu så det va kul..
På vägen hem så åkte vi på affärn och handlade lite, så ikväll tänder vi ljus och myser framför tvn jag och pojkarna.. Maja hon lär ju i vanlig ordning vilja sova kl 7 :)

Igår va jag även in till stan med Malin och Nova, Michelle och Albin, skulle åka in helt utan barn MEN Albin ville följa med och träffa låla (Nova) så han skulle få följa och fick då även med mig Michelle så barnledig på stan de vart jag inte :)
Men jämarns vad jag fyndade iaf ;)

-Luvtröja till Michelle
-Luvtröja till Max
-Luvtröja till mig
-"klänning" till Michelle
-Tunnare tröja till Michelle
-Mössa till Michelle
-Mössa till farmor Berit
-Pannband till Michelle
-Kofta till mig
de gick på lite drygt 400kr.. :))
Nästa gång det ska handlas är det Albin som står på tur.. Max fick 3 par byxor och 3 par jalingar för några dagar sen, det har blivit mycket kläder inhandlat nu, å de behövs, de böhövs egentligen MER :( men med många barn så kan det tyvärr inte handlas allt till alla på en gång..

Näe nu ska vi göra middag Köttbullar och makaroner (Max favorit rätt)
sen städa lite så vi kan mysa på :)
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: