Fundering!

2011-01-24 @ 21:08:18

Satt precis och läste lite.. ja jag skulle ju kolla på tv, men datan ville liksom inte flytta på sig ;)
Men iaf.. min fundering.. När folk skriver en presentation om sig själv så skriver dom flesta om fritiden, men om man inte har nån fritid, vad skriver man då? Framstår man som världens tråkigaste människa då?
Jag är nog världens tråkigaste, eller en av dom iaf.. ingen fritid och inga intressen ;)
Men vem vet de kanske kommer.. :)
Jag gillar att umgås, men det kan man ju inte säga är ett intresse..
Lustig och helt oviktig fundering men ändå en fundering! :P

Nu jäklar ska jag ner i tvättstugan och se om jag får upp luckan.. har nämligen inte fått upp den än och i den ligger min tvätt som jag vill ha!

Kommentarer
    Postat av: katta

    Haha jag har samma problem ;) Är nog världens tråkigaste människa jag å...har inge fritid eller intressen alls!

    Postat av: Joanna

    Sötfia! Du är så rolig...

    o tack för att du finns..♥



    Lowa har fått magsjuka,så här är om möjlig mera kaos.

    Postat av: stina

    Vet precis hur de e!! Känner likadant! Vad skulle man göra om ex. barnen var på dagis hela dagarna??

    Absolut ingenting är troligen mitt svar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: