Fattar inte att dom kan!!

2011-01-26 @ 13:10:48

Läste precis nyheterna och såg då att en kvinna fått 4 års fängelse efter att ha misshandlat sin 5 månaders son så han fått flera frakturer bla på skallbenet!
Det är så jävla sjukt så det går kalla kårar i precis hela kroppen!
4 år.. människa ska ju för fan ha livstid efter en sån grej!
Jag kan bli trött på mina barn många gånger, men aldrig ALDRIG!! skulle jag kunna tänka mig att nånsin kunna göra en sån sak, inte ens smisk.. när fy, jag blir så arg av att tänka på det där!

Nu ska jag fortsätta pyssla här hemma.. vet dock inte med vad, men nåt finns de alltid ;)

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Jamen visst är det inte så noga med att gå ut längre när man har barn? Man är ju hellre pigg än bakis och gör något roligt med dom! Men det kan ju va bra att få känna att man är människa och va sig själv nån gång. Fast jag lär ångra det på söndag :/ usch va jag kommer va bakis.



    Näe fy.. du kan ju inte skriva om barnmisshandel... när jag hör sånt där lägger jag lock för mina öron och lever fint i min bubbla. Klart man kan bli less ibland, men jag brukar försöka skratta istället så går det bättre =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: