2011-01-25 @ 22:03:48

Förkylningen lyser fortfarande med sin frånvaro.. eller ja de va väl kanske att ta i, men det bryter inte ut iaf.. trött, ont i halsen, kroppen, lite halv snorig men inge SJUK, å det är jag ju givetvis glad för! :)

Idag va första vardagen i lägenheten, de också har ju gått bra, eller ja bortsett från att vi tog försov oss i morse ;) Jag skulle skicka iväg Michelle på skolan 07:40 tänkte jag så hon inte kommer sista minuten, men det är bara de att vi VAKNADE 07:40.. men faktiskt så va Michelle helt klar för skolan, frukost och allt fixat och frukten packad 07:50.. INTE illa skulle jag vilja påstå, vi brudar här hemma vi kan vi ;)
Sen stog jag och tittade ut genom fönstret på när min fina stora älskade tjej gick till skolan! ♥
Sen var det dax att väcka dom andra ongarna, jag begriper mig inte på mina barn.. när det är skola/dagis då jäklar tar dom sovmorron, men när det är helg och man faktiskt brukar ta sovmorron och mysa på lite då jäklar ska de upp å röjjas runt tidigt på morron.. hmm!
Det vart iaf bara Max som var på dagis idag eftersom Albin fortfarande är väldigt hängig å gnällig, får se om Max också blir hemma imorron, han gnällde nämligen över halsen idag och va rätt hängig ikväll, det återstår att se :)
Efter dagis och skola så åkte vi till Vaplan för att hämta några gardinstänger som Snälla Linnéa och Andreas kunde avvara, sen hem å satt upp dom, men dessa jävla betong väggar satt stopp (ännu en gång) så jag har fortfarande inga gardiner i tv-rummet och det gör att jag snart får magsår, jag avskyr det verkligen!
Har ju iofs inga att sätta upp.. tror jag! :(

Tycker förövrigt att det är läge för lite besök nu ;)

Imorron ska jag försöka hinna med att fixa lite ordnig å reda, mys pys på toan också :)
Och fortsätta städningen och förhoppningsvis få hit bok hyllan till Michelles rum så det blir nån ordnig där å..

Ja näe nu ska jag fortsätta smaska i mig gotta.. FY FY FY dig Linda jag vet! (äh! Jag skippar helgens istället ;) )

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: