Dum?

2011-01-19 @ 16:50:09

Ja men jag kanske är de ;)
Men hur gör man för att blogga vi telefon? Är det bara att göra de eller måste man aktivera å stöka på med nåt? Ja jag har ingen aning jag :)

Nu börjar det iaf närma sig ordentligt med flytten, är egentligen inte alles klar med taptseringen men de struntar jag i.. Har kört massor med små saker så det är snart bara dom stora sakerna kvar och dom flyttar jag nog i morron eller fredag, de börjar känns på nu.. Jobigt är det å jobbigare lär de ju bli när man inte åker hit längre, eller att vi inte äter middag tillsammans eller att jag inte varje dag har alla mina barn hemma! :(
Nu är det som det är, blir nog bättre på många vis också!

Ihelgen kanske de blir en tur på IKEA med J-O, Albin och Max, är inget bestämt än.. Michelle hon ska till Johnny (vi ska byta helg för att det ska passa med jobb, men Max ville va med mamma ihelgen så då får han så klart de!)

Övrigt då.. Jag är trött, japp helt slut skulle jag nog vilja påstå!
och barna dom.. ja dom jävlas dom, Albin har kommit tillbaka till sin S K R I K period, satan vilken pipa barnet har, de driver mig till vansine å varje gång han skriker så skär de på riktigt i örona och ger mig en grym huvudvärk, han skriker rätt ut så fort det inte går som han vill eller att han blir sur för nåt och båda dom sakerna händer ju x antal gånger per dag.
Och både Michelle och Albin vägrar lägga sig på kvällarna..
Varför? Dom har ju alltid varit så duktig att lägga sig på kvällen utan tjorv!
Max vrålar å tjurar å tjuter mest hela dagarna (typiskt han när han är i trots perioder) men lägger sig iaf utan problem på kvällen, bara Maja som är go och glad mest för jämnan och inte hittar på dumheter.. ja inga större iaf ;)

Men hur jobbig dagarna än kan va och hur trött jag än blir så är barna ändå dom bästa jag har och dom bästa jag vet, så det så!  :))

Joanna- Nu sa Max så där igen som han sa när Lowa va här, det är ju andra gången nu.. Vart FAN har han lärt sig det? Jag blir på riktigt arg.. för här hemma pratas de INTE så ALDRIG!
Dagis? Tvn kan de ju inte va känns de som, eller lär dom ut sånt på bolibompa kanske? ;)

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Gud va duktig du är! Riktigt imponerande! Blogg.se släpper snart en iphone app om du råkar ha en sån. Annars kan man mmsa in inlägg. Har aldrig testat själv. Man måste aktivera det nånstans i sin blogg, när du är inloggad. Kolla nånstans på deras sida. Nackdelen är väll att man måste betala för mmset då. Jag är iaf för snål för det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: