Brun/lila-rött-grått.. Blä!

2011-01-19 @ 22:03:28

Tv gör reklam för så mycket skit hit och dit hela hela tiden, men kanal 5 har HELT missat att tala om för oss att One Tree Hill ÄNTLIGEN börjat igen för TVÅ veckor sen.. Japp jag är upprörd ;) men faktiskt så råkar det vara en STOR favorit av alla mina  program som jag tittar på :)
Så jag har nu suttit och kollat på dom 2 avsnitt jag missat på datan och det är inte alls samma sak, men jag har iaf sett det nu :)

Nu ska jag springa ner å hänga tvätt, tror nog jag sätter på en till när jag ändå är i farten! :)
Varför en "smile" efter den meningen, det är ju inte kul för fem öre att tvätta.. aja!

Hår, mitt hår ser ut som.. ja jag vet inte vad, det behöver lite omtanke iaf och en ny färg, jag färgade mitt hår brun/lila innan jul, vilket vart bra, men nu.. nu är de rött och det är inte bra PLUS att det har vuxit bra mycket så jag har jordens utväxt som ser grå ut.. BLÄ!! Tror nog jag ska inhandla mig lite färg imorron, nån som är sugen på att färga? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: