Besök!

2011-01-12 @ 18:33:49

Jo men visst här är det inte vanligt med besök inte, men idag har Joanna och Lowa varit här o busat å käka, trevligt trevligt.. Tack för idag! :)
Men shit vilken ljudnivå det blir när barna sätter igång, men det är de värt! :)

Idag har jag varit till lägenheten för att riva tapet, MEN jag märkte ganska fort att det inte skulle funka, eller funka hade det säkert gjort, men jag hade ju fått flytta in nästa år ;) så jag åker dit imorron igen och slipar bort skarvarna istället :) DET får funka! ;)
Sen skulle jag ha haft spackel så jag kan spackla alla fula hål och sprickor.. Men det som finns här skulle J-O tydligen använda! Jaja, det löser sig nog :)

Nu ska jag mysa lite med barna framför tvn sen tänkte jag börja packa lite små saker som inte används dagligen :)

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    Näe,ibland undrar man ju verkligen,hur dum en människa kan vara egentligen?



    Tack själva! ♥



    Meen du, kan du inte få låna det spaklet så länge då, för han lär ju knappast ska använda det inom den närmaste tiden..så kan du köpa de när du får dollars?



    Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: