ALBIN!

2011-01-09 @ 20:42:24

Idag har vi firat Albin som fyller 2 år.. stora lilla killen! <3
Dagen har varit jätte bra.. va dock några som fattades, momma som ligger hemma med över 39 i feber och Marcus å Maggan som också va klen (iaf Marcus) undrar på vilket sätt han va klen då ;)
Å sen Malin som helt enkelt bara va laaaat... eller hur Malin? ;) (bara så du vet Malin så fråga Abben efter "Låla" idag)
Nu sitter jag å pratar med Maja som snart ska få krypa ner i sängen :) Sen blir de duschen å lite fika tror jag.

Imorron får jag mest troligt MINA nycklar!

Måste säga att jag har supeer bra vänner, Linnéa har fixat massvis med saker till mig inför flytten! STORT tack till dig å Märith, de är guld värt..verkligen GULD värt! :))

Och de är bara 1 av mina SUPER SUPER SNÄLLA vänner!!

Tänk om man inte haft några vänner.. näe de kan jag inte gå in på nu för då får jag sitta hela natten ;)

Nu ska jag lägga min trötta lill tjej! :)

Kommentarer
    Postat av: Malin

    Haha, stackars Albin, "Låla" får komma en annan dag. Va fan, jag kom som aldrig riktigt igång imorse och sen började vi plocka bort julen och sen såg ju hela stället ut som en bomb:) Men det är klart, lite lat va jag nog oxå;)

    Får komma en annan dag och hälsa på er:)

    Kram

    Postat av: Joanna

    fan va roligt att man var saknad..hehe.. jag är så jävla rolig!



    för övrigt somnade Lowa,NYSS! o jag har snart fått en hjärnblödning,o då dör mer än telefon jäveln!



    Vi kan väl höras tomorrow!

    Dyker bort efter tolv,OM monsterbarnet jag har,har fått tillbaka lite vett!

    Jävla skitkväll,from hell!



    Pusspåre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: