50%

2011-01-31 @ 21:51:40

Ja för tillfället är jag till 50% barnledig, Albin ska vara hos pappsen Måndag-Onsdag och Max ville följa med dit idag så det vart bara jag, Michelle och Maja hemma.. kommer kännas skumt när man vaknar imorron och dom inte är hemma, och det kommer kännas konstigt när inte Albin kommer tassandes inatt..
Men MEST skumt kommer det nog kännas när jag på Fredag blir 100% barnledig :(
Jag är bjuden på tjej middag på Fredag så den kvällen kanske går bra iaf, men resten av helgen.. ja det lär bli en pina. Michelle och Max har jag varit ifrån varannan helg nu i så många år så det har blivit en vana (missförstå mig rätt, jag saknar dom huuur mycket som helst när som är borta) men Maja och Albin har jag aldrig varit ifrån så länge, så det känns extra tufft nu första gången..

Nu sitter jag iaf och njuter av lugnet med en kopp te och slötittar lite på en film på 9:an..

Imorron ska jag nog boka tvättstugan igen och försöka få fingrarna ur och packa in lite kläder i garderoberna, PLUS att jag skulle ha ringt hit Anders så han kan borra några hål i min vägg, så jag får gardinerna på plats nångång.. det här driver mig till vansinne, de ser ju så dumt ut utan gardiner.
Och så måste jag ringa till dom förbannade jävla nötternaförsäkringskassan och folkbokföringen!

Näe nu ska jag återgå till lugnet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: