2010

2011-01-02 @ 15:17:31

*Gjorde du något i år som du aldrig gjort tidigare?
Inge jag kan komma på iaf.
*Höll du några av din nyårslöften?
Har aldrig haft nå nyårslöften, just för jag vet att de inte skulle hållas ;)
*Blev någon som du står nära förälder i år?
Japp, flera stycken :)
*Dog någon som stog dig nära?
Nope å tack o lov för de!
*Vilka länder besökte du?
Jag som vanligt håller mig till Sverige, var som längst till Rättvik! :)
*Är de något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Ett jobb! Har iofs inte kunnat jobba, men 2011 ska jag jobba.. hoppas jag! :)
*Vilka/Vilket datum kommer du alltid minnas?
24/6 (Maja föddes) 3/12 (jag å J-O gjorde slut)
*Vad var din största framgång 2010?
Födde en fin frisk flicka :)
*Största misstaget?
Att jag inte börjat träna, de va väl de jag kunde komma på ;)
*Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näe inte mer än förkyld, skadan är väl iså fall efter förlossningen med Maja, de är en skada för mig för de skadade mitt psyke..
*Bästa köpet?
Julklapparna som gjorde mina barn glada!
*Vad spenderar du mest pengar på?
Mat och diesel skulle jag tro..
*Gjorde nånting dig riktigt glad?
Ja givetvis! Men alles för mycket för att skriva nu! :)
*Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
Vet inte om jag kan säga att jag kommer komma ihåg de om några år, men Jay när han sjung "like a prayer"
*Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre go saker ;)
*Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort nåt roligt med barna..
*Hur tillbrinagde du julen?
Hemma med barna, mamma, Affe, Kristina, Mattias och J-O
*Favorit program på tvn?
D-H, greys, på liv o död, criminal minds mm
*Bästa boken du läst i år?
Har inte läst nån bok i år, ska jag göra de, ska den va verklighets baserad!
*Något du önskade dig å du fick i födelsedags present?
En ordentligt bra plattång, fick en av Jan-Olov :)
*Något du önskade dig men inte fick?
En jäkla massa pengar, snåla typer man har i sin närhet som inte kunde ge mig de ;)
*Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Spenderade den hemma med familjen och vänner! :)
*Finns de nåt som skulle gjort din födelsedag ännu bättre?
Ja de skulle vart dom där pengarna då ;) annars va nog allt precis i sin ordning :)
*Vad fick dig att må bra?
Som alltid när barna är lycklig mår jag bra..! :))
*De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte jag träffat nå nytt folk som jag fortfarande träffar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: