Våran dag och lite bilder från en annan dag..

2011-02-17 @ 21:46:27

Min natt har varit HEMSK riktigt jävla hemsk! Jag vaknade av Maja vid 3, men lät hon vara eftersom hon många gånger somnar om på en gång, men inatt gjorde hon inte det och hennes klagomål gick över till panik skrik så jag skynda mig dit.. då höll hon på tippa över sängen.. förstå vilken panik jag hade sen, jag börja helt enkelt lipa!
Så idag har sängbotten åkt ner på lägsta (Jag vet en fet smäll på fingrarna för jag inte gjort det tidigare)
Vaknade lite lätt dö sen eftersom jag inte riktigt kunde somna om, tankarna bara snurra på i skallen, men iaf jag klev upp fixa lite, va ner i tvättstugan å hämta tvätten, fixa frukost blaa blaa blaaa och sen skickade Max på dagis och efter det packa jag in resterande barn och styrde peggan till Sanne för att färga håret på mamsen och sen hem igen för att fortsätta fixa lite.. spela spel med barna och så va Anders hit och borra hål så jag ÄNTLIGEN fick upp min gardiner i tv-rummet och krokarna till barnas kläder i hallen :)
Och efter middan spela vi ännu mera spel och sen koppla vi in internet.. JIPPI! :) Men jag fick inte till så jag kan ha både tv:n och internet samtidigt så det ska jag fixa imorron plus att jag måste hämta en telefon så jag kan koppla in hemtelefon!
Och efter det så va det ju dax för Sveriges värsta bilförare som jag, Michelle och Albin (Max sover ju hos Berit ikväll) titta på och åt blåbärspaj (jag vet Linnéa på en torsdag, fy mig!)
Nu sover alla barn så jag koppla ur tvn å i med internet för att va lite nyfiken men snart blir det tillbaka till tvn igen ;)

Imorron är det Fredag och Albin och Maja åker till Jan-Olov, men på lördag hämtar jag upp Albin där för att ta med dom 3 äldre på djungelhuset (TROR jag iaf) och sen på em hämtar jag även upp Maja för Jan-Olov ska jobba! Jag får säkert vara barnledig helt nångång i framtiden när jag HAR min barnlediga helg, än har det inte hänt.. men plötsligt händer det sägs de ;)
Men jag ska iaf iväg och färga håret.. LÄNGTAR, det är faktiskt snudd på pinsamt att va bland folk på de här viset iaf.. Så det blir riktigt grett, och super snälla Berit å Anna-Maria ställer upp som barnvakter under tiden! :)

Aja nu har jag skrivit tillräckligt mycke gojja! Ska slänga in nån bild också från tidigare i veckan :)









       

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    meeen hallåja! vad har hänt med Max??Shiiit va stor han har blivit.. när träffa jag han sist?

    jag skäms ju...



    kraam påre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: