Tidsfördriv

2011-02-12 @ 12:12:42

Nämn något som gjorde dig glad igår: En sak som jag och Jan-Olov pratade om ;)
Vad gjorde du kl 8:00 imorse? Mös :)
Vad gjorde du för 15 min sen? Pratade med Albin
Det sista du sa högt? "Vad duktig du är Albin"
Det senaste någon sa till dig: "mamma, titta"
Vad har du druckit idag? Ett halvt glas dricka och ett glas vatten..
Vad var det senaste du åt? En liten bit hamburgare igår...
Vad va det senaste du köpte? Fredagsmys åt Albin..
Vad är det för färg på din ytterdörr? Super ful brunfärg
Vad är det för väder hos dig nu? Blå himmel, sol och ca 6-, så de blir nog snart till att gå ut en sväng :)
Godaste glass smaken? Glass är inte min grej, men om jag måste välja nån så är de nog "dubbel nogat"
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, till viss del.. jag tror inte man blir KÄR vid första ögonkastet, men däremot tror jag att man kan känna en dragnig till en person efter första gången.. Jag tror att kärlek är nåt som VÄXER fram..
Sover du tungt? Ibland och ibland inte, det beror alles på hur slut jag är :)
Drömmer du mardrömmar? Ja alles för ofta.. jag vet att jag vaknde i natt av de men jag kommer inte ihåg drömmen.
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb, men mitt "jobb" som mamma trivs jag med även om jag nu känner att jag vill ut i arbetslivet..
Favorit kläder? Mjukisar eller pyjamas byxor..
Favoritlåt just nu? Jay Smith "like a prayer" (stavning?)
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt plast träd och väggen..
Vad gör dig glad just nu? Tanken på vad som komma skall bla ;) (lite hemlig måste man väl få vara)
Vad ska du göra härnäst? Ringa till Micke och fråga om vi kan komma dit så Albin får åka lite skoter :)
Höger eller vänster hänt? Höger
Humör just nu? Super bra faktiskt.. känner mig bara GLAD!
Favorit godis? Godis är inte heller nånsån där höjdare mår illa av de, men jag gillar den där chokladen med bubblor!
Kläder just nu? "finare" mjukisar, linne och kofta.. ska snart duscha å byta, då blir de nog "fula" mjukisar istället för som e skönare ;)
Sommarplaner? Må så bra som möjligt och förhoppningsvis börja jobba :)
Hur många kuddar sover du med? En men skulle vilja ha fler men eftersom tvättmaskinen har slitet sönder dom så måste jag köpa nya och de finns de INTE pengar till..
Spelar du något instrument? Näe gud nej! och de tackar nog folk runt i kring mig för ;)
Morgon eller natt människa? Både och skulle jag vilja påstå
Vad är viktigast för dig? Att min familj mår bra!
Är du kittlig? Lite överallt faktiskt!
Snarkar du? Inte enligt mig, men tydligen så gör jag de ibland ;)
Stjärntecken? Jungfru
Äckligaste insekten? Spindel.. HEMSKA jävla djur!
Vad längtar du mest efter nu? Just precis nu längtar jag tills ikväll..

Nu ska jag passa på att vara själv med Albin medans Maja sover! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: