Tiden går ju så foort!

2011-02-20 @ 20:41:16

Redan Söndag och ännu en helg som passerat!
Idag har jag och Cimona varit på djungelhuset med alla barna (utom Maja som va hemma med J-O) oj oj säger jag bara, jag är helt slut nu faktiskt, inte alles lätt att försöka hålla samma tempo som barna och det va framför allt inte så jätte lätt att hålla koll på SEX barn på 2 vuxna.. men de gick bra, alla kom hem hel och nöjd ;)
MEN mina barn måste det ju vara nåt "fel" på eller iaf 2.. ;) Michelle och Albin busar för fulla muggar inne på Michelles rum (dom TROR att jag inte hör dom) men att dom orkar det efter flera timmars FULLT ÖS på djungelhuset det fattar jag inte! (?) Jag iaf är helt slut nu och skulle mer än gärna gå å lägga mig nyss ;)

Näe nu ska jag göra ännu ett försök att lägga ongan i sina sängar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: