Stamp stamp!

2011-02-01 @ 12:59:22

De känns som att jag skulle kunna göra som barna gör och stampa i golvet, men det kan jag ju inte göra.. skulle kännas riktigt dumt!
Men jag är fan upprörd, ja riktigt upprörd faktiskt!!
folkbokföringen har av nån anledning som dom själv inte vet INTE folkbokfört mig här, vilket i sin tur gör att försäkringskassan inte kan gå vidare med min bostadsbidrags ansökan och dom i sin tur driver mig också till vansinne, för när jag ringde till dom och frågade (just för det inte skulle krångla nåt) om det räcker med att jag skickar in en kopia av mitt hyreskontrakt för att jag då inte fått nån hyresavi.. "oj jaa, det räcker så bra" va hennes svar.. men kyss mig för fan!! nu har jag fått papper om att dom behöver komplettering med en HYRESAVI..Jag blir jävla vansinnig snart! Nu har jag ju fått en hyresavi men faan de finns inte utrymma att tjorva med det här!!

Näe nu går jag och dränker mina sorger i ett glas vatten!

Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: