Pizza

2011-02-16 @ 20:14:03

Ja vi gjorde pizza till middag idag och det vart super gott.. hade Jan-Olov på midda idag också :)
Så jag kunde faktiskt smita iväg på affärn SJÄLV.. det är vad jag kallar lyx! ;)

Jag satt inne på Michelles rum och pratade lite nu innan hon ska sova, då berättade jag att Albin varit in på hennes rum ihelgen och provat hennes ringar
Michelle- *fniss fniss* men det gör inget för jag gillar inte ens ringar..
Jag- Näe jag vet de, men varför egentligen?
Michelle- Ja, det är obekvämt och inte min grej, lite löjligt, galet och så passar inte ringar in på MIG! :))

Alla barna har varit hemma idag också så vi har storstädat och tvättat heeela dan (håller fortfarande på tvättar)
Men imorron så ska Max på dagis men Michelle och Albin blir hemma imorron också och efter dagis följer Max med Berit hem och ska få sova där.. För han säger att när man är 4 år DÅ får man faktiskt sova över hos nån ;)

Nu sover dom 3 äldsta barna men Maja ligger och surrar, jag tror hon fick sova för länge på em idag för att kunna somna nu..

Nu ska jag kika på 112- på liv och död.. bra skit! :)
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
    Postat av: stina

    Tack för tipset Linda. Det blev pizza här med!

    Vad rolig hon e Michelle! Men vadå... ringar passar nog inte till henne :D ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: